SMF - Just Installed!

Trzy tysiące na kawę i nowy tydzień

Started by klarikafoolish, May 27, 2026, 02:25 AM

Previous topic - Next topic

klarikafoolish

Nie powiem, że jestem hazardzistą. Hazardziści stoją pod Żabką o 8 rano, próbując zaciągnąć fajkę od przechodnia. Ja? Jestem grafikiem, który nie wyspał się przez deadline, a teraz siedzi z laptopem na kuchni, bo dzieciaki poszły do szkoły, a żona jest na zmianie.

To była zwykła, szara środa.

Pamiętam, że lało jak z cebra. Za oknem nic nie widać. W dżinsach mam jakieś resztki z wypłaty – może stówkę, może dwie. I nuda, ta specyficzna nuda, kiedy masz ochotę coś rozwalić albo chociaż zrobić coś głupiego.

Właściwie to nie wiem, jak tam trafiłem. Wchodzę na maila, potem jakaś reklama, potem kolejny link. I nagle jestem na stronie, gdzie wszystko miga na niebiesko i złoto. Kiedyś grałem w pokera z kumplami przy piwie. Ale to było lata temu. Teraz zamiast kumpli mam kubek parującej kawy i chrapanie psa pod stołem.

Zarejestrowałem się w ciągu trzech minut. Nie dlatego, że chciałem wygrać fortunę. Po prostu – odpaliłem jakąś maszynę, a ona zagrała jak stary automat w budce z lodami nad morzem.

vavadaa – pomyślałem wtedy. Dziwna nazwa. Ale w tym momencie nie miało to znaczenia.

Liczyło się tylko to, że ekran eksplodował kolorami. Motyw dżungli. Małpy, banany, złote posągi. Wrzuciłem dwadzieścia złotych, żeby zobaczyć, jak to działa. Nie spodziewałem się niczego.

Pierwsze dziesięć spinów – nic. Zaczynałem już klikać, żeby zamknąć kartę, bo pomyślałem, że to strata czasu. No wiesz, typowe: obiecują grę, a tu tylko zabierają kasę.

Ale wtedy, przy jedenastym spinie, spadły trzy identyczne symbole.

Nie wiem, czy kiedykolwiek to czułeś. To takie ukłucie w mostku. Mieszanka zaskoczenia i "co do cholery?". Małe wygrane, coś około pięćdziesięciu złotych. Pomyślałem – fajnie. Mógłbym wypłacić i kupić żonie kwiaty, bo ostatnio się kłóciliśmy o ten bałagan w salonie.

Nie wypłaciłem.

To była moja pierwsza głupota.